zondag 23 maart 2008

Paasactie bij Scrapland

Gisteren was er bij Scrapland (waar ik werk) een grote paasactie.
Iedereen kon in de 2 weken daarvoor een geel paastasje ophalen, en alles wat er in dat tasje ging, mocht met 40% korting worden afgerekend!


Nou, dat hebben we geweten!
Toen Nancy en ik aankwamen om kwart voor negen stonden er al mensen voor de deur, en toen wij de deur opendeden om 9:00 waren dat er zeker 15! Dat werden er steeds meer en meer gedurende de ochtend, en Nancy en ik hebben van 9:15 tot een uur of 13:00 non-stop staan afrekenen.
Er stond een enorme rij aan de kassa,die maar niet korter leek te worden.
Nu waren sommige dames ook nog eens behoorlijk inventief met het vullen van het tasje, ik heb echt ware puzzelkunstwerken voorbij zien komen ;o)

Jeetje wat een rij!

Jammer genoeg heb ik mijn camera op mijn werk vergeten, dus kan ik even geen foto's laten zien, maar die zal ik woensdagavond even posten.

Het was een vermoeiende maar erg gezellige dag!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Ha Cynthia, ik vroeg het me nog af, hoelang jullie nog bezig zouden zijn. Ik had het idee dat je bijna niet meer zag wie er voor je stond. De winkel zal wel al bijna leeg zijn (niet in de laatste plaats door mijn hebberigheid...;). Maar ik ben er heel blij mee (dat mag ook wel met al die spullen). En gelijk uit proberen natuurlijk. Ik zal er wat moois van maken. Rust lekker uit deze dagen en ik zie je weer. Groetjes van desiree

Anoniem zei

Whaaaa, ik schrok me rot toen ik om kwart over 9 kwam en de winkel was vol met hamsterende vrouwen!:))
Nu komt er mooi ruimte voor nieuwe spullies!! En ik en Ancella waren erg blij met de inhoud van mijn tasje!!
dx Maaike

Hanneke van der Linde zei

Geweldig he, hoe Hollands kunnen we zijn!!
Helaas is Amsterdam niet iets waar ik 'even' kan, anders was ik zeker van de partij geweest!!

Fijn weekend verder!

XxX

Anoniem zei

Wauw!!! Wat een drukte!!!