zondag 6 april 2008

Computerdrama

Ik heb alweer lang niets van me laten horen.
En nu niet omdat ik geen zin had om wat te schrijven, maar omdat ernstige computerdrama had!
Vorige week zondag overleed mijn PC, en aangezien hij "al" 3 jaar oud was (voor een computer hoogbejaard heb ik me laten vertellen ;o) ) werd het tijd voor een nieuwe.
Omdat we niet zo'n groot budget hadden heb ik een demomodel gekocht bij de mediamarkt.
Volgens de verkoper zou hij het prima doen, en was hij zo goedkoop omdat de muis en het toetsenbord gestolen waren.
Aangezien ik die toch niet nodig had koos ik ervoor om hem te nemen.

Eenmaal thuis wilde ik hem natuurlijk gelijk instaleren, maar toen bleek dat mijn oude beeldscherm er niet op paste zonder 1 of andere plug.
Ik weer terug naar de mediamarkt om die plug te kopen.
Eenmaal thuis bleken mijn boxen niet aangesloten te kunnen worden op mijn nieuwe PC.

@#!%^@^%*!

Ik weer terug naar de mediamarkt..... maar uiteindelijk deed hij het!

De volgende ochtend wilde ik graag i-tunes op mijn computer instaleren, maar toen ik dat gedaan had bleek Vista niet meer te werken! Wat ik ook probeerde, er gebeurde niets..
Je kunt je vast wel voorstellen dat ik wel kon janken! Uiteindelijk ben ik na een telefoontje met de mediamarkt weer langsgegaan, en ook zij kregen hem niet aan de praat. Uitendelijk ben ik met een nieuwe PC naar huis gegaan, en die doet het gelukkig prima. Ik heb wel besloten om er toch maar één in de doos mee te nemen, en nooit meer een demomodel!

2 opmerkingen:

Hanneke van der Linde zei

Oh afschuwelijk zeg.... computers... leuk als ze werken maar anders...%$#@@#^&*(!!!!

XxX Hanneke

Anoniem zei

So happy for you that this problem is solved!!