zondag 16 maart 2008

Eurodisney!

Begin deze maand zijn we naar Eurodisney geweest.
We waren met zijn zessen; Mijn tante Letty, mijn moeder, mijn neefje Sigmar, Thomas, Naomi en ik. Het was echt super!






Ik ben even bang geweest dat het met Thomas niet goed zou gaan, maar dat viel echt reuze mee.



Een impressie:




We hebben zoveel gedaan dat het bijna teveel is om op te noemen.

Het was erg druk in het park, maar omdat mijn neefje zijn enkel had gebroken konden we toch in alle attracties omdat we een snelpas hadden. Een geluk bij een ongeluk dus.

De dagen gingen veel te snel, en met pijn in ons hart vertrokken we weer naar huis.


7 opmerkingen:

Anoniem zei

Dat is idd een geluk bij een ongeluk! het scheelt een hele boel wacht tijd!

erg leuke fotos!!!

Hanneke van der Linde zei

Oh, dat ziet er gaaf uit, ben er zelf nog nooit geweest maar ga er vast een keer heen!!!

XxX

Anoniem zei

wat een gafa blog is dit geworden super en Paula je ben een kanjer
groetjes yvon

Anoniem zei

leuk he disney.. en dat scheelt zeker zo'n snelpas.. lekker hoor.. xxxjes Tamara

Wendy Schoonhoven zei

Ow leuk zeg, wij gaan volgend jaar weer...Het blijft een superleuk park. xxxWendy.

*~SCRAP-GEK~* zei

oooooh super joh....ik wil ook snel eens naar Disney!!! lijkt me zoooo gaaf! fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad! groetjes marije.

Heidie zei

Dat ziet er erg gaaf uit. Gelukkig hoef ik nog maar een paar weken te wachten en dan gaan wij een midweek naar Disney. En nu ik de foto's heb gezien verheug ik me er nog meer op.
groetjes Heidie