zondag 16 maart 2008

Maar weer een poging...

... om een blog te starten, en dan vooral om hem bij te houden!

Ik vind het erg leuk om een blog te hebben, maar ik verwaarloos ze vervolgens zwaar.
Maar goed, dat is dan ook het verhaal van mijn (nogal hectische) leven.


Voor wie mij nog niet kent; ik ben Cynthia Silver, 28 jaar.
Ik woon samen met Wouter (30), Naomi (8), Thomas (5) en Silvester (1).
Ik heb toch wel een hele leuke baan, ik werk namelijk in een scrapwalhalla in Amsterdam, Scrapland!


Op deze weblog wil ik schrijven over mijn werk, mijn scrapprojecten, maar ook over mijn dagelijks leven.


Wat op dit moment bijvoorbeeld erg speelt is het kinderpsychiatrisch onderzoek van Thomas.
Naar alle waarschijnlijkheid heeft hij ADHD, en dat drukt een grote stempel op ons gezin.
Op 7 April krijg ik de uitslag en ik vind het erg spannend.

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Oef kan me voorstellen dat dat een extra druk geeft meis!
Hoop dat jullie snel duidelijkheid krijgen! en dat er dan wat rust komt

en ja je werk.. sjucht... ik MOET toch een keer komen al is het maar om hallo te zeggen :D

Hanneke van der Linde zei

Wat ontzettend leuk dat je weer een blog bent begonnen!! En wat een supergave banner heeft Paula voor je gemaakt zeg!!

'k Wens je veel sterkte met alles, kan me voorstellen dat zoiets een druk op je geeft....
Hopelijk hebben jullie snel duidlijkheid!

XxX

Anoniem zei

leuk meid dat je weer een blog bent begonnen en zo'n test is zeker spannend.. maar dan weten jullie aan de andere kant wel een beetje waar jullie aan toe zijn lijkt mij.. sterkte xxxjes Tamara

Anoniem zei

Sterkte met Thomas, het blijft een droppie hoor!
Gaaf dat je een nieuw blog hebt!!
Ben benieuwd!!

dx Maaike

Anoniem zei

leuk je blog, vind het altijd leuk om een beetje te gluren bij de buren ;)
kan me voorstellen dat je op het moment in een hele spannende periode zit, heel veel sterkte meid, ik hoop dat er snel duidelijkheid en darmee rust komt in jullie gezin!

dikke virtuele knuffels uit zaandam!

*~SCRAP-GEK~* zei

super gaaf blog hoor! en gave banner joh...als we paula toch niet hadden...hihihi! succes met je zoontje...hopelijk hebben jullie snel meer duidelijkheid! groetjes marije.

Anoniem zei

Hoi Cynthia,

Meis ik weet wat je doormaakt, Bo mijn zoon heeft ook ADHD. Het is inderdaad een grote stempel op de rest van het gezin.
Blijf samen met je vriend op 1 lijn staan...dit is zo belangrijk.

Ik weet niet of je de uitslag al binnen hebt, ik hoop dat er gauw duidelijkheid voor je komt.

Astrid.

Anoniem zei

Thomas looks so cute and quiet on this picture! It'll be a very nice LO :)

anja zei

hoi cynthia, hoe was de uitslag?adhd is een groot woord met een groot gebruik,duidelijkheid en conseqentie is alleen iets wat een verlichting geeft, mijn oudst nu 14 is een hele stevige adhdér,met gedrag problemen e.e. vandaar dagt scrappen een ontspanning geeft. succes en lees graag wat het was. gr Anja